Gå til innhold

lurer på hva kroppen min planlegger jeg

Anbefalte innlegg

..ja, overskriften sier vel sitt..hehe..

Jeg har jo alltid følt jeg har vært noe rar i hofta..vridd på en måte, og har heller aldri klart og lage "skyte rygg" med ryggen. Noe jeg egentlig ikke har tenkt så mye over. Ikke kan jeg huske å ha slått meg så kraftig for det ville nok ha gjort vondt.

Var hos manuell terapeut for litt siden p.g.a smerter i ryggen og hofta jeg fikk ganske så fort etter at jeg ble gravid.

Joda, har låsninger i korsryggen, to faktisk. Hofta er vridd og det ene beinet er litt lengere. Dette er jo noe som har gått seg til så jeg har ikke blitt plaget med det til nå. Nå er alt så mykt og "tøyelig" så nå kjenner jeg det her og der...og dette gir milde bekkenløsnings symptomer

tre timer på jobb kjenner jeg det i korsryggen, Blir jeg lenger på jobb får jeg vondt i ryggen (rett ved bh stroppen) og vondt i venstre hofte + at jeg kjenner låsningene jeg føler vil klikke på plass men klarer ikke.

Jeg vil så gjerne jobbe vanlig, men hva vil kroppen med meg da? Nå har jeg uker på 15 timer, er 50 % sykemeldt (har en 80% stilling)

skal til legen til fredag, lurer på hva han anbefaler meg videre...min største bekymring er om jeg blir værre...

føler meg jo ikke syk heller, er jo frisk. Er bare kroppen som kanskje ikke vil det samme som jeg vil...

Noen som har prøvd å presse kroppen litt? og utfall??

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...