Gå til innhold

Innkjøp av barneutstyr...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi dro også ut å kjøpte inn ett par dodyr og noen sokker etter ul. Blir ei lita jente her også.. hadde tenkt til å vente med å kjøpe inn til etter jul, men var å kjøpte stellebord og ammepute i går. etter at jeg amma min første sønn fant jeg ut at jeg skulle ha en ammepute. det blir så slitsomt å holde de oppe - i hvertfall om man får en unge som bruker en time på å spise :)

Annonse

Vi har kjøpt brukt barnevogn( kun 3 mnd. gammel) og et billig bilsete som var helt ubrukt av et vennepar da, samt stellebord og vippestol, da jeg fant dette på tilbud. Ellers fikk vi en del babyklær til jul fra familien=) men skal på UL på tirsdag, så etter dette skal jeg begynne å handle inn en del mer... Vi flytter i nytt rekkehus i februar, blir en del penger til oppussing der, så må nesten ta litt måned for måned, ellers tror jeg det kan bli veldig dyrt;-) Men jeg synes det er så kjekt å handle ting og klær til den lille;-) Skal kjøpe vugge i januar=)

Har ikke noe utstyr enda (bortsett fra noen småting vi fikk til jul) men tenkte å begynne å handle litt nå, måned for måned, så vi er ferdige med det viktigste i god tid før termin.

Bare litt over 4 mnd til termin nå og det går nok veldig fort...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...