Gå til innhold

Innkjøp av barneutstyr...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :) Har dere begynt å handle inn ting til den lille? Vi har ikke kjøpt noe enda..Tenkte å vente til etter UL, og der var vi igår!

UL var forresten helt fantastisk, vi får en liten jente :)

Skrevet

Vi skal oxo få jente:)

Kjøpte faktisk vogn i går og er superfornøyd:) Fikk den billig på lagersalg, ellers hadde vi nok ventet litt lenger med å kjøpe.

Vi har ikke handlet noe annet enda.

Skrevet

Vi handler ingenting før etter jul, selv om jeg kjøpte et par bodyer etter ordinær UL i forrige uke (vi får også jente)... :)

Skrevet

vi dro også ut å kjøpte inn ett par dodyr og noen sokker etter ul. Blir ei lita jente her også.. hadde tenkt til å vente med å kjøpe inn til etter jul, men var å kjøpte stellebord og ammepute i går. etter at jeg amma min første sønn fant jeg ut at jeg skulle ha en ammepute. det blir så slitsomt å holde de oppe - i hvertfall om man får en unge som bruker en time på å spise :)

Skrevet

Har mye fra før men har kjøpt en del klær på salg! og kjøper vogn snart!

Skrevet

vi har ikke kjøpt noe enda. Vi har tenkt og ta det etter jul og på januar salget;)

Skrevet

Vi har kjøpt brukt barnevogn( kun 3 mnd. gammel) og et billig bilsete som var helt ubrukt av et vennepar da, samt stellebord og vippestol, da jeg fant dette på tilbud. Ellers fikk vi en del babyklær til jul fra familien=) men skal på UL på tirsdag, så etter dette skal jeg begynne å handle inn en del mer... Vi flytter i nytt rekkehus i februar, blir en del penger til oppussing der, så må nesten ta litt måned for måned, ellers tror jeg det kan bli veldig dyrt;-) Men jeg synes det er så kjekt å handle ting og klær til den lille;-) Skal kjøpe vugge i januar=)

Skrevet

Nesten flaut å skrive, men vi kjøpte barnevogn da jeg kun var 14 uker på vei. En smule ivrige, men får skylde på at det var en tilbudspakke. Nå bare kribler det i magen til mai og til å få brukt den!

Skrevet

Har ikke noe utstyr enda (bortsett fra noen småting vi fikk til jul) men tenkte å begynne å handle litt nå, måned for måned, så vi er ferdige med det viktigste i god tid før termin.

Bare litt over 4 mnd til termin nå og det går nok veldig fort...!

Skrevet

Har ikke kjøpt noe som helst. Ikke så mye vi trenger heller..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...