Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #1 Skrevet 16. desember 2008 etter en SA? Tror jeg har hatt enda en SA, men testen er enda sterkt positiv etter en uke. Skjønner ingen verdens ting. Kanskje det var to egg som ble befruktet og at det ene mått ut..har enda litt symptomer også. Når bør jeg forvente å ha en negativ test igjen (var kun 4+1 den dagen blødningen startet). Takk til de som gidder å svare. Jeg føler med dere og vet akkurat hvordan dere har det da jeg har vært prøver i to år og har mistet i uke 9 før.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Jeg har hatt en posi.tiv test i uke 4, så kom mensen etter en dag. Testet ikke etterpå, men syklusen kom i gang som vanlig. Nå mistet jeg i uke 8 og tester fortsatt positivt 5 uker etter, blødde i 4 uker. Men det er annerledes i uke 4 vil jeg tro.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Hadde utskrapning i uke 9 og testet positivt mer enn tre uker etter det igjen. 4 uker etter utskrapningen testet jeg negativt.
Lillevenn33 Skrevet 19. desember 2008 #4 Skrevet 19. desember 2008 Testet positivt i 5 uker etter MA.
VinterSol+2 Skrevet 20. desember 2008 #5 Skrevet 20. desember 2008 du kan også ha hatt en vanlig svangerskapsblødning. ta folaten din, og test igjen med tre dagers mellomrom du. hcg-mengden halveres hver dag, så du bør få svak test relativt hurtig når du var så kort på vei. det er godt mulig du er gravid, selvom du blødde. (da jeg gikk med prinsessa mi blødde jeg masse. like mye som med han som døde i magen, svangerskapet etterpå. noen mennesker bare blør, lissom..uansett..) jeg fikk forøvrig positiv test på mandag, 6 uker etter fødsel (MA i 2.trim) I dag fikk jeg mensen. så jeg satser på at hcg'et snart er ute av kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå