Solitude Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Ahhh... klarer ikke å bestemme meg her. Har kjøpt lyse grå men begynner å tenke at det kansje er finere å ha mørke grå fuger. Noen her som har svarte fliser ? Andre med synspunkter ? Flisene er i inngangspartiet.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 ville tatt mørke grå.. vi har mørke fliser på badet... der har vi mørke fuger.. veldig fornøyd...
* 5 om dagen * Skrevet 16. desember 2008 #3 Skrevet 16. desember 2008 vi har også grå fugemasse til de sorte flisene. hvis ikke så tror jeg vi hadde synes at det ble for markert. vårt er jeg kjempefornøyd med...
Gjest Skrevet 16. desember 2008 #4 Skrevet 16. desember 2008 Mørk grå ville jeg tatt. De blir uansett mørkere med årene også..
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 16. desember 2008 #5 Skrevet 16. desember 2008 Vi har svarte fliser og lyyys grå fug. Jeg ville gått for det
Reflexia Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 jeg ville helt klart gått for mørke grå fuger i gangen!! vi har lyse fuger i inngangspartiet og all møkka gror fast og synes veldig godt..vurdere å fuge over med mørkere...
It's all about me Skrevet 16. desember 2008 #7 Skrevet 16. desember 2008 Er ikke noe å tenke over. Vi valgte mørk grå men det ble laaaaangt ifra mørkt. Så valgest sto mellom lys grå og lys grå som tror den er mørk.
Fuck google, ask me Skrevet 16. desember 2008 #8 Skrevet 16. desember 2008 Hei:) Jeg selger fliser og har følgende råd: Hvis du vil ha kontrastfuger og veldig klare linjer i gulvet, så bruker du lys grå. Mørke grå fuger vil gjøre gulvet litt roligere og gi inntrykk av en større hel flate. Lykke til )
rampete robin Skrevet 16. desember 2008 #9 Skrevet 16. desember 2008 Vi har både mørke og lyse fuger. Aller mest fornøyd med de mørke (koksgrå). Skitten synes ikke så godt heller, spesielt siden du skal ha i gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå