Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kamille te. Etter tips om å blande kamille te i kveldsgrøten, gjorde jeg ett forsøk. Lillegutt forlangte å stå opp i 05 tiden hver dag i en uke.. Første natt/morgen, våknet 04:30, men fikk etter litt om og men ham til å sove videre i min seng til 07:30. Andre morgen, da sov han til 06:40 og tredje natten til 06:50. Altså stor forbedring. Jeg vet ikke om det har med kamille teen å gjøre, eller bare tilfeldig, men jeg kommer ikke til å slutte med det. Ei i barselgruppen (som jeg fikk tipset av) dattern hennes begynte å sove 2 timer lenger om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OI!! ;D Hvor får jeg kjøpt denne teen? Og hvordan blander du det inn i grøten?;) Og hvor mye?;) Har en som våkner en gang i timen natta gjennom og skal opp i 5-6 tiden...gjeeeesp;p

Skrevet

Kjøper på helsekost. Sånne teposer. Legger en i vannet jeg skal blande sammen med grøten. Ikke så lenge da den er sterk i smaken. Men lillegutt har ikke reagert noe på smaken. Man kan også ta det i badevannet visstnok.

Skrevet

Takktakk...skal rett til helsekosten i morgen tidlig:p

Skrevet

Skal du bruke det i badevannet så kjøp kammilledråper av eteriske oljer, kjøpes også på helsekost.

Denne Jenta/Damen det er snakk om slet også med MYE oppvåkning på natten av vesle tuppelur

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...