Curly-mor :) Skrevet 15. desember 2008 #1 Del Skrevet 15. desember 2008 Hører visst til her inne jeg da Termin 12. august med 4. og garantert sistemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor med tre søte små Skrevet 18. desember 2008 #2 Del Skrevet 18. desember 2008 Hei Velkommen inn til oss ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JC:-) Skrevet 19. desember 2008 #3 Del Skrevet 19. desember 2008 Hei Deg har jeg sett signaturen til før her inne. Juni / juli??? DU får gratulere så mye. Selv har vi prøvd på 3 mann lenge, og endelig har det klaffet. Termin hos meg er 18. august foreløpig ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenSatt! Skrevet 21. desember 2008 #4 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei Curly-mor:) Husker deg fra sist jeg gikk gravid. Var ikke aktiv her inne da, men det var fint å slå følge med dere damene uansett. Mange gode minner fra forrige svangerskap/permisjonstid strømmet på når jeg så navnet ditt her inne igjen. Håper alt er bra med deg nå i den travle førjulstid:) Jeg har forresten termin 29.08 så du har et lite forsprang. Det tror jeg du hadde sist også. Jeg fikk ei jente 10.11.05. Kos å se navnet ditt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå