TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 snuppa er litt over ett år, tenkte vi bare har henne på fanget de 3timene flyturn tar... eller kan det bli helt "krise" for henne?.. (skal ta med tegnesaker, bøker, leker osv) og så lurer jge på noe ang avbestillingsavgift... .... "Reisen kan endres mot gebyr, men ikke avbestilles. Dersom den nye reisen er dyrere enn den opprinnelige beregnes det mellomværende i tillegg til gebyret. " står det om "lavpris betingelser"... da er det vel ikke vits i å ha avbstillingsgebyr?? men dt koster jo 250pr pers pr flygning å endre billettene....(=1000spenn) så da vil jeg jo ha avbstillingsbeskyttelse om det skulle skje noe ... blir helt surrete av dette jeg nå.. noen som har reist med små barn med norwgian???
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Du kan endre billettene til å gjelde en annen dag, tror jeg, men du kan ikke avbestille dem helt. Så om du vil ha mulighet til å avbestille dem helt, så må du kjøpe avbestillingsforsikring. Har ikke reist med barn selv, men det var en dame som reiste med en ettåring på fanget sist vi reiste med norwegian. Så ut som det gikk greit. Hun fikk eget sikkerhetsbelte for å feste på sitt eget, sånn at barnet var festet under take off og landing. Norwegian har jo veldig trange sitteplasser, så det er ikke noen behagelig tur akkurat, men man overlever.
Patetica fåkksi Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Ja jeg har reist med Norwegian og små barn flere ganger. Når barnet er under to år så må h*n sitte på fanget ditt uansett, og du betaler ikke så mye for det. Men husk at hun også må ha billett. Jeg har aldri brukt sånn avbestillingsgarantigreie.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2008 takk for svar ! droppa avbestillings-greia.. hun får vel egen billett når man legger inn "barnets navn..." er spent på å fly med henne, håper hun holdr seg frisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå