Gå til innhold

Vært på 3D i dag :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy!! Jeg skal dit den 29.12. Både gleder og gruer meg litt. Lurer på en ting. Kan dem utelukke eventuelle misdannelser og sånne ting, eller ser dem det samme som på den ordinære ultralyden? er veldig spent på hvordan han ser ut også:)

Jeg var på 3D på mandag, og det var en helt utrolig opplevelse! Jeg var da 28+6 i henhold til målene som ble gjort, og fikk en estimert fødselsvekt på 3900 gram!!! Ble litt svett da-han kan heller være litt mindre!

Vet ikke om de kan utelukke noe mer enn ved ordinær ul, men skulle jo egentlig tro det, da man tross alt får bedre oversikt med 3D. Uansett, lykke til til alle som skal-det er bare å glede seg!

Jeg skal på 3D den 29. desember. Gleder meg. Lillestore jenten ble estimert til 685g i uke 22, så lurer på om hun fremdeles vokser i kjempetempo til tross for manglende blodåre i navlestrengen.

Skal forresten på majorstuaklinikken i Bergen. Noen av dere som tok 3D der?

Annonse

Åååh :) Jeg skal 6.januar jeg :) Gleder meg masse til først å fremst

få se om alt er som det skal( synes ultralyden gikk litt for fort på

Ullevål) , åsså gleder jeg meg selvfølgelig til å "se" snuppa :)

GOD JUL alle sammen :) Nyt jula med den fine magen ;)

Hei alle sammen!!!! Jeg var på 3 D idag, det va helt toppen!!!! Så trivelige de som jobbet der og de forklarte hva som var hva å greier. Så vi fikk vite at det var en jente som var der inne, det var jo kjempe morro... Hun lå med ansiktet ned, så vi fikk ikke se bilde av ansiktet hennes... Men det var morro å se åssen hun rørte på seg,låg der med totten i munnen he..he. Søtt.. Nå gleder vi oss ENDA mer på fødselen som er 2 mars. Terminen som legen der vi var idag, sa at terminen ble 18 februar...

Hei, hei! jeg har også vært på 3D i dag! det var kjempe gøy å se "lille" gutten vår..helt utrolig at det går ann å få så tydelige bilder av noe som ligger inne i en mage. Ul-terminen min var 28.mars men etter i dag så ble det sagt 10,mars for bebisen vår veier ca 1/2 kg mer enn hva han skal på dette stadiet...je ble litt skremt jeg da, redd for hva som skjer dersom han ikke kommer av seg selv og hvor mange dager dem lar meg gå over. Håper dem endrer terminen min men det er sjelden dem gjør det. Krysser fingrene for at han finner veien sjøl i tide c",) GLED DERE ALLE SOM SKAL PÅ 3D!!!! c",)

Hei du! dem kjører 3D og 4D sammen...gjorde i hvertfall det der je var, je spurte nemlig legen om hva forskjellen ble om je tok 4D og han sa det var en og samme ting. Bare en forbedring av 3D om du skjønner..men at det ikke var to forskjellige ting. Spurte du der du var? mulig det er annerledes der altså c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...