Gå til innhold

Nå kom Drømmehagen figurer i hus, akkurat i tide før jula!

Anbefalte innlegg

Har lett over hele Oslo, men utsolgt til februar, heldigvis var naboen i London igår, og fikk tak i tre flotte kosedyr til minstemor, hun er jo helt hekta, og jeg ga hun makka pakka kosedyret idag, (klarte ikke vente selv) og hun ble helt i hundre og løp rundt og trykket han til brystet ;-)

Fortsetter under...

Hmm, trodde alle hadde hørt om de, de går på nrk 17.30 hver dag, makka pakka, hopsidaysi og masse andre rare figurer...

Gleder meg til å se uttrykket til jenta når hun får se de, hun er en skikkelig kosedyr jente og digger drømmehagen ;-)

Ble nesten litt desperat når jeg oppdaget at de ikke kom inn igjen til Norge før i februar... he he

hmm.. var merkelig jeg ikke hadde sett dem da. Men skrur som regel ikke på nrk før barnetv. bruker å se litt på nrk3 på morgenen, og dora. Men ellers ser de film eller cartoon, nicelodeion (eller hvordan det staves) eller disney.

Ja, det er nok litt tilfeldig hva man ser på , kanskje alt ettersom alder og slikt, jenta mi blir 2 år i januar og det er litt baby program... he he..

Men hva skjer med alle innleggene her og på dib idag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...