Gå til innhold

Er jeg i min 6. eller 7. svangerskapsuke??

Mamma til 2 søte jenter

Anbefalte innlegg

Har lagt inn ca terminen min på min side her på BarniMagen, men den sier at jeg er i 7. svangerskapsuke og jeg selv mener jeg er i 6. svangerskapsuke... Fikk vite at jeg var gravid 3. desember og da snakket de om at jeg var 4+2 uker på vei... Hva stemmer??? Ble liksom ikke helt klok på dette - men hadde jo selvsagt vært greit å være 1 uke ekstra på vei enn det jeg tror...... ;)

Fortsetter under...

Når satte du inn egg, da? Jeg satte inn 20.november og jeg er i dag 5+4 etter mine beregninger. Tror de regner innsettingsdagen som at du er 2 uker på vei ved IVF. Hvis du var 4+2 3.desember så vil du i dag (mandag)være 6+0 og dermed gå i din 7. uke. Innsetting 17.november, da, stemmer det ca?

Jeg satte inn egg 19. november, men fikk beskjed av sykepleier at jeg den 3. desember var 4+2 uker på vei - så kanskje de da regner at den dagen jeg ev. skulle hatt uttak er den dagen en skifter uke (dette var fryseforsøk og dermed har jeg ikke hatt noe uttak, men Riksen har uttak 2 dager før innsetting).

Som du sier det så er det vel kanskej riktig da at jeg er i min 7. svangerskapsuke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...