19Augustjente Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei, har nå hatt min siste innsetting. 2egg (ett 7del og ett 8delt) Tok en tyv test på rug dag 8, vet det er tidlig... Den va negativ. Er alt håp ute da? Noen som har gjort det samme og fått posetiv senere? Og eventulet hva gjør dere da dere ikke har flere forsøk i det offentlige? Noen erfaringer fra privaten?
Fuck google, ask me Skrevet 16. desember 2008 #2 Skrevet 16. desember 2008 Det er nok håp fremdeles. Å teste dag 8 er veldig tidlig. Når man setter inn egget, så tar det jo ennå noen dager før det fester seg og gir kroppen din symptomer på å være gravid. Ikke mist håpet ennå du *klem* Du må nok over i det private når du har brukt opp forsøkene i det offentlige. Min erfaring er bare positiv så langt. Jeg vet ennå ikke om det har lykkes da jeg bare er på min 5 rugedag, men alt rundt behandlingen har vært veldig bra:o) Jeg har gått rett til det private denne gang for jeg hadde ikke lyst til å stå i kø, men sist gang gjorde jeg det i det offentlige. Det var vellykket og jeg har en sønn på snart 5 år. Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå