Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg kan ikke tro det. Jeg har gått rundt og vært skjelven i hele dag. 2 dager (tror jeg) over IKM, så jeg fikk jeg gubben til å kjøpe en test i dag. Jaggu var det ikke et stort blått kryss der. Vi har prøvd nå snart i 2 og et havlt år - uten resultat, etter 1 mnd med akupunktur så satt den. YES. Vil anbefale Aku på det sterkeste - på meg funket dette med en eneste gang. Massa, masse lykke til videre dere andre her inne, og håper indelig at det blir 09-babyer på oss alle sammen. Jeg er så glad at jeg bare sitter her og ler.......
jente26pcos Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 gratulerer så ufattelig masse blir så glad når jeg ser at andre slitere får det til,det gir håp til resten av oss. du får kose deg kjempemasse framover,lykke til klem
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 hei, dette var moro og se, jeg har vurdert aku selv nå. prøvd snart i 2 år:( hav gjorde at dere ikke fikk det til? har dere prøvd hormoner og sånn oxo? jeg lsiter meg å få el av meg selv, og jeg får heller ikke av hormoner, ingen tette eggledere eller, jeg ble så glad på deres vegne, at i morgen skal jeg bestille meg time til aku. hvor bor dere henn? hilsen mailinn
Isopora Gravid♥ Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer så mye! etter så lang tid fortjente dere det virkelig Kos deg masse vidre med spiren! Hva er det aku gjør som skal hjelpe med å bli gravid? Håper vi kommer fort etter inn på 1 tri
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Gratulerer sååå mye!! Det er så kjekt når slitere blir gravid! Skjønner godt at du bare sitter og ler ja! )
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 16. desember 2008 #6 Skrevet 16. desember 2008 WOW! SÅ FLOTT!!!!! GRATULERER KJEMPEMASSE!!!!!!!!
Vegaspia Skrevet 17. desember 2008 #7 Skrevet 17. desember 2008 Gratulere så mye, så gøy å høre at noen greier det )
VilsågjernehaBIM Skrevet 18. desember 2008 #8 Skrevet 18. desember 2008 fantastisk! gratulerer så mye!
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. desember 2008 Hei mailinn85. I mitt tilfelle mente akupunktøren at jeg hadde matallergi og dette mot melk. Jeg har kuttet kraftig ned på melkeinntaket og andre meieriproduktert, men jeg aner jo ikke om dette var utslagsgivende. Aku sier at de aller fleste hun behandler for infertillitert skyldes matallergi. Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg skal tro- men det funket tydeligvis. Jeg bor i Trondheim.
Gokkel (26) pp MA) 32 pp Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #10 Skrevet 18. desember 2008 Tusen takk alle sammen for gratulasjoner. Jeg håper bare så inderlig at det blir deres tur snart også. Lykke til alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå