♣ Christiane ♣ Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Hei Kom til å tenke på en ting. Har nå omsider testet positivt på min 6 innsetting og tenkte på om det var noe jeg gjorde annerledes denne gangen, og det var det jo faktisk. Tre uker før spraystart fikk jeg anbefalt en helsejuice kalt Xango av min lillesøster, som forøvrig også er gravid og har brukt denne i ca 6 mnd allerede. Resultatet var at jeg hadde null bivirkninger av sprayen for første gang, og at jeg syns formen var generelt bra under hele forsøket. I tillegg så festet jo egget/eggene seg også ,noe som er helt utrolig å tenke på fortsatt. Har liksom ikke sunket helt inn ennå. Juicen har mye av de samme virkestoffene som Noni, men smaker 100 ganger bedre heldigvis. En måneds forbruk koster 960,- for 4 flasker og kan ikke kjøpes i butikk. Fungerer som et "pyramidespill" for de som er interessert i å tjene penger på å verve andre, eller så kan du kun bestille til eget forbruk. Du kan når som helst si opp månedsabonnementet. Hvis noen skulle være interessert så send meg en PM. Har en infoside dere kan lese på hvis dere ønsker. Er egentlig ikke typen til å prøve så mye alternative ting, men nå er jeg jo faktisk gravid. Har tre venninner som også driver med prøverør som tester det ut as we speak.
*sommer* Skrevet 17. desember 2008 #2 Skrevet 17. desember 2008 Hei Og gratulerer med spiren, håper du er i topp form. Har aldri hørt om denne jucen, men hold oss oppdatert. Send meg gjerne en PM :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå