husmus &2 Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 hehe, jeg har ikke klart å huske å kjøpe termometer, så noen som har en ca ide om hvor lang tid det tar for vannet å kjøle ned etter oppkok til det når 40 grader til å putte på termos.
Frøken Freken Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Du må selvsagt velge den framgangsmåten du syns er enklest, men.. selv en god termos vil vel ikke holde konstant temperatur på 40C spes lenge? Tipper at det faktisk er enklere å ha det kokende vannet på termos og en egen flaske til kaldt kokt vann, og så blande til omtrent 40C når du skal lage flaska. Da kan du lage mange måltider ved å justere forholdet mellom kaldt og varmt vann.
husmus &2 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 aha!!! Er det slik man gjør det. Det var da svært så tungt jeg har det for å få inn dette!! Hvorfor skal melken egentlig SERVERES varm? Nå snakker jeg ikke om bakterier og pulverblanding men generelt hvorfor skal melken gis varm? Er det større sjanse for magevondt hvis den er i rom temp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå