Gå til innhold

Skal jeg bli el reise...?

lucky2

Anbefalte innlegg

Jeg elsker han, men er så lei av å bli kalt stygge tin...(hore,bitch,fitte osv) sånn uten grunn. Har ikkje hatt noen andre ann han. Vi har to fantastiske barn sammen. Har vert gift i litt over et år. Vert sammen i Snart ti år tilsammen. Vi har det veldig godt når vi ikkje krangler, men med en gang det er noe så får ej alltid dinna drittslenginga.

Fra da jeg ble gravid med første, ville han at jeg skulle ta abort, men det var aldri et tema fra min side. Jeg ba han om å velge. Han ble. Glad ble jeg for det. Somme tider gledet han seg veldig å andre ganger var det jeg som hadde ødelagt livet hans. Min drøm å få barn ikkje hans.

Tiden gikk å følte at ting ordnet seg. Han ble med på å lage nr to. Ble glad osv.. Men nå de siste to årene har vi hatt ganske heftige krangler ang egentlig bare sånne fille ting, men det som gjør at det braser løst er fordi han begynne med alle disse stygge orden som er helt unødvendige.

Er så utrolig sliten av å bli nedbrutt på denne måten.

Lei av å høre at tenk ka vi kunne gjort visst vi ikkje hadde barn....

Det er min drøm å ha barn og ikkje hans derfor e det ej som he valgt å være låst til barn. Ingenting er bra nok. Skal dra meg til helv....ut av huset....

Han er ikkje noe familiemann sier han. Men vil gjerne ha oss der...

For han er glad i oss sier han.

Jeg har prøvd å få han til å forstå at han treng ikkje å bruke slike ord og at det sårer meg.

Han sier aldri unnskyld til meg. Han sier bare at han mener det der og da.

Ufff....

Vet liksom ikkje om det han kommer til å forandre seg heller

Hva ville dere gjort...? Håper noen kan snakke med meg, har ingen andre. Vi bor i en liten bygd, så jeg føler at alle vet det visst jeg åpner munnen min.

Fortsetter under...

Hei, forstår godt frustrasjonen din over denne mannen!!

Men hvorfor skal du finne deg i sånt? Dårlig innstilling fra hans side. dere har da skapt dette familielivet sammen, og han høres ikke ut som en særlig moden fyr som sier slike ting til deg, gjerne foran barna også.. (?) Høres ut som han tar deg for gitt..

Tenk på alt barna får med seg, de kan jo tro at det er sånn ting skal være. Hvis han er så agressiv, synes jeg du burde si fra til han om det, og at du ikke ønsker at barna deres skal bli påvirket til å bli agressiv, som han. Kanskje du kunne prøve å få han til å forstå at han er en viktig rollemodell som skal være et godt eksempel for sine små...?

Vet hvordan det er å bo på en liten plass, og ja, folk prater, men folk går fra hverandre hele tiden i dagens samfunn, bare se på statestikkene! Og jeg vet at bygdefolk kan være litt "trangsynte" når det gjelder enkelte ting. Har bodd i en liten bygd selv, men dette roer seg etter en liten stund!

Men seriøst.. Hvorfor ha det dårlig i et destruktivt forhold, enn å ha det stabilt og bedre alene? Når du på sikt, ved å bli hos han, kan gå glipp av å treffe en mann som kan elske både deg og barna dine like høyt som livet selv, og som VIRKELIG liker familielivet?=)

Du må jo tenke på deg selv og barna dine først, og sørge for at dere har det bra..

Det tror jeg de fleste i nærmiljøet ditt forstår sikkert også, og tviler på noen vil dømme deg nord og ned for dette!

Mye tryggere for både deg og barna dine. Han høres jo ikke helt stabil ut slik som du beskriver han...?

Kanskje om du fikk snakket rolig og saklig med han, hadde han kanskje skjønt alvoret.

You don't know what you got 'till it's gone ...

Lykke til, håper du finner ut av ting og at det ordner seg til det beste for deg og barna dine=)

Klem fra meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...