Bråksilla og lille pille Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har skrevet noen innlegg her tidligere ang å få en 11månder gammel tulle til å sove hele natta... Det gikk veldig bra en stund men nå har jeg det samme problemet igjen... Hun våkner 100 ganger om natta å det er vannvittig iriterene... Nå har det kommet til et punkt hvor jeg kjenner at jeg blir sint...Før fikk hun noe å drikke hver gang hun våknet.Når jeg sluttet med dette sov hun hele natte i ca 1uke. Men nå er det tilbake igjen. Hun får ikke noe å drikke lenger, går bare inne å legger henne pent på plass brer over dyna å gri hu smokken. Jeg har prøvd alt,og da mener jeg alt..... -Vi står opp kl 07.00 hver dag. Selv om hun sikker kunne sovet litt lenger vekker jeg henne. - Hun spiser 5 måltider om dagen,siste er kveldsmat kl 18.15. - Hun sover 1,5 time på dagen(fra 12.00-13.30) - Vi har faste legge rutiner hver kveld. Kvelds mat kl 18.15,bad kl 18.30. Så synger vi en go natta sang å er i seng ca kl 19.00. Hun sovner med engang å sover i 2-3 timer men så er helvette igang. - vi er ute å finner på noe nesten hver dag - Jeg har prøvd skrikemetoden,men hun holder ut lenger enn meg... Vi snakker 4-5 timer(jeg sitter inn på rommet hennes så hu kan høre meg) Det er ikke noe tenner på gang heller. Veit ikke hva jeg skal gjøre lenger. Er bare så vannvittig sliten....Det er slemt å si det men kjenner jeg gleder meg til hun skal i barnehagen i morgen.... Er det noen som har hatt det på samme måte som har noen tips til meg??
Zitro Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Det høres sikkert fryktelig dumt ut, men har du testa å gi henne en liten ekstra lur i løpet av dagen, eller få sove lenger når hun først sover?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå