ymeeiram Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Debatten gir seg ikke... Kan vi ikke bare gi hverandre gode tips på spørsmål vi lurer på, i stede for å argumentere for og imot mm og mme!
poppa Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Jepp, helt enig! Er iltillegg dritt lei alt som hele tiden må gå etter boka. Jenta mi på 7 uker sover 6-7 timer i strekk på natta. Hun følger kurven sin og legger på seg det hun skal. Likevel reagerer helsesøster på helsestasjonen på at hun ikke bli vekket på natta og ammet. Hunmener hun er for liten til det. Jeg har ikke tenkt å begynne å vekke henne for å amme. Hun smiler og ler og trives godt med slik det er nå, så jeg kommer til å fortsette slik fremover:-)
Frøken Freken Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Det er jeg helt enig i... men opplever at en del som er i ferd med å gi opp amminga har behov for støtte ift at det er ok - og da blir det vel en slags argumentering da. Jeg er møkklei ammepolitiet - men det er sikkert mange her inne på Småtroll 0-1 som er drittleie min kritikk av ensidig ammefokus også
M by M Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Folk må da få amme så mye og så lenge de selv vil! Er ingen regel på dette, kun anbefalinger. Så man bør respektere en annen mor for hennes valg. Hilsen meg som valgte å slutte å amme for 3 uker siden med en 5 mnd gammel baby!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå