Gå til innhold

da har jeg fått svar.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

å svare er at jeg vet fortsatt ikke:( HCG var på 90, men jeg har fått tilført pregny i kroppen hele veien, så jeg må vente til neste prøve er tatt:( De var ikke pesimistiske men det kunne gå begge veier. Jeg har hatt en helt forferdelig dag, og orker ike tanken på en slik til:(

Men jeg lurer på en ting. Kunne dere hjelpt meg med noe. jeg ville set om jeg kunne fine ut om det er noen andre soom tok sn siste pregnyl på rugedag 12 og som testet på rugedg 14. Hva var deres HCG på da?? Jeg skulel ha sjekket opp i det selv, men pc'en vår har blit ødelagt. Låner berer en i fullfart. Dere hadde vert noen engler om dere kunen finen ut av det så jeg kan sjekk eneste gang jeg er inne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende Tryne! Da får vi bare fortsette å krysse fingrene!:-)

Skrevet

Jeg har brukt 2500 IE Pregnyl annenhver dag siden uttaket. I fjor (da jeg ikke ble gravid) hadde jeg hCG på 84 dag 15 etter uttaket, og 110 dag 17 (og senere fall). Hadde da noen dagers opphold med hCG fordi jeg fikk så mye væske i buken, men satte injeksjoner ca hele den siste rugeuken.

Dette fant jeg av en på snartmamma, skal se om jeg finner mer.

Skrevet

Dette ble en riktig thriller for deg Tryne, men jeg krysser alt jeg har av armer, fingre og bein for at du faktisk er gravid denne gangen;o)

Du har jo ikke fått TR, er ikke det et veldig bra tegn da (el blir den utsatt ved pregnyl tilskudd)?

Skrevet

Lykke til Tryne:-) Ville bare ønske deg masse lykke til, håper det er en spire i magen din:-)

Skrevet

FLINKE FLINKEKJERRINGA

takk for svar. da spørst et om det er så mye håp for meg. Dette er jo 16 dager etter uttak (blir det ikke det)??? er på rugedag 14. men du tok kansje blodprøven dagen etter siste pregnyl sprøyte?? det gjorde ike jeg, jeg har tatt blodprøve 2 dager etter. Så jeg håper jo at det er derfor den ikke er så kjempe høy da, at medisinen begynner sagte men sikkert å gå litt ut.

Jeg er realistisk. Jeg har ikek mye troen på det. det eneste som forvirrer meg er at jeg har i dag hatt mye stikninger i magen

Skrevet

Lissi43år-gravid

mensen har ikke noe å si, den blir utsatt pga pregnylen, og så går jeg jo på progynova i tillegg da

Skrevet

Bare så du ikke misforstår, dette var noe jeg fant på snartmamma, ikke en egen erfaring.

Jeg har aldri brukt pregnyl i rugetiden, så personlig erfaring med det har jeg ikke...

Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at det spirer og gror i magen din nå!:-)

Skrevet

Hei Tryne.

Jeg har jo som deg brukt pregnyl ved forrige forsøk.

Hos meg ble det ikke positivt resultat etter 2 hcg måling.

Husker ikke verdiene nå...

Men hvor lenge før blp tok du siste hcg sprøyte ?

Hilsen

Skrevet

Hun skrev lengre opp at hun tok siste hcg sprøyte 2 dager før, tror jeg det var.

Skrevet

Jeg tok den siste pregnyl å lørdag og frste bodprøve mandag. Har tatt ny blodprøve i dag, får svar i morgen. Jeg føler dette går rettvst:( mindre og mindre symptomer:( det er ikke noe godt tegn

Skrevet

Hei Tryne_

Håper virkelig du er gravid. Forferdelig å måtte vente på så mange prøver.. ikke kunne ta en test hjemme og finne ut av det. Jeg krysser fingrene mine for det beste. Håper du kommer jublende inn her i morgen :D

Skrevet

Hei Tryne

hvordan gikk det med blodprøve nr 2?

Skrevet

Tryne, tenker på deg - hvordan har det gått med blodprøven i dag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...