Dubros Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Klarer alle 6 mnd babyer å slappe av på magen? Altså..min trives greit nok i lekeposisjon på magen, men å legge hodet ned på bakken for bare å slappe av, nei det er uaktuelt. Nå har gutten slitt litt med nakken, Kiss, og jeg lurer på om det kan være derfor eller om det er vanlig at babyer ikke liker å slappe av på magen. Hører jo om de som snur seg for å sove på magen, men det er altså laaangt igjen før gutten min gjør det.
Ildfluå Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Min gutt hadde ikke kiss men favorittside og asymmetri. Har aldri slappet av på magen. Virker gutten din litt stiv? Min har hatt nesten 90grader i ryggen oppover og strekk i beina. Kan være nakken som er årsak.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 alex sleker å ligge på magen når han leker, ruller dithen selv, og han ligger å "flyr" mye. Det blir han jo sliten av, så da ligger han med hodet på armene og slapper av, men han ligger ikke å koser på magne. Det må skje noe:p Men han kan sove på magen hvis han er trøtt da, har noen ganger sloknet på leketeppet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå