vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Jeg ammer, men gir 1 flaske mme hver kveld da hun ikke virker å være mett kun av mm på kvelden. Gir litt forskjellig mengde, men gjennomsnittet ligger nok på mellom 60 og 80ml. De siste 2 ukene har hun begynt å ha sjeldnere avføring. I førsten hadde hun oppmot 7-8 ganger daglig (da ga jeg ikke mme), mens nå i 6 ukers alder er det hver 2. dag, av og til hver 3.dag. Når det først kommer ser det ut som vanlig, utenom dette promper hun jevnt og trutt Er dette et vanlig mønster el er det for sjelden? Og kan avføringen bli treg av kun 1 flaske? og bør jeg evt gi henne litt malt i denne ene flasken? Hun har ellers våte bleier så tror ikke hun får i seg for lite heller... Mange spm på engang
Trulte76 Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 er nok alderen Jeg fullammet og han hadde bæsjebleier til hvert bleie skift. 7-8 pr dag kanskje. så etter 6-7 uker så ble det sjeldnere og kunne ta dager før det kom noe Nå gir jeg han en flaske mme med litt grøtpulver i for han er ikke mett nok om kveldene (ammer i tilegg) Så har samme nå også, kan ta dager før det kommer no. kanksje litt fastere avføring enn før, men ikke store forskjellen Men jeg bruker malt oppi hver flaske også. Det skal være bra for små babymager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå