Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 Kjøpte vogna brukt da, sparte over 4000,- og vogna er utrolig fint brukt!! Veldig fornøyd, lett og trille!! Men jeg savner den store, gode kurven fra Simoen (men ikke all plassen den tar i stasjonsvogna).. Har hørt noen som har "klaget" over at S3 er ei tung vogn?? hallo, har dere prøvd Simo, eller?? Ikke for det, altså, veldig fornøyd med simoen, men nå får den hedersplassen i bhg;)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 Vi har også kjøpt en s3 brukt til lillegutt samt at vi har en simo kombi - kjekt med 2 vogner! Det er jo to helt forskjellige vogner s3 - god å trille på kjøpesenter og i by og ikke minst lettere å få inn og ut av bilen, men ikke så god i snøen,liten kurv og vanskelig å komme til i forhold til Simo'n. Simoen er jo en drøm å trille på landeveien i snøen og god plass i vogna til lillegutt og lett å komme til kurven med god plass, men utrolig tung å løfte inn i bilen og tar stor plass! Jeg skulle gjerne hatt samme hjul på s3 som på simo!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Hi her;) Å ja, to helt forskjellige vogner, kan ikke sammenlignes i det hele tatt. Var en tur ut i går med s3'n, savna Simo'n innimellom da altså, synes den har en lett tendens til å "velte" mot siden hvis ikke framhjulet følger fort nok med (kanskje det er jeg som er uvant med 3hjuling??).. Tror nok jeg skal prøve s3'n en god stund til før jeg kommer med den endelige dommen, men Simo leder på kvalitet fram til nå altså..S3 leder på at den tar liten plass i bilen, og er lettere å løfte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå