Mamsen og lillegutt Skrevet 15. desember 2008 #1 Skrevet 15. desember 2008 lurer på å kjøpe meg det for noen penger jeg får til jul. Men lurer på om noen har erfaringer med de her? Og om de blir like gode som de man kjøper på kafeer....?
Grillet kylling Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Jeg har:) Handla det på Kitch. Tror jeg ga 599,- for det. Blitt godt brukt og smaker godt ja. Anbefales:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2008 Såg at de hadde på jernia til 399,- så kjøper nok det i romjulen=) Det var av merket INVITE. Hvilket merke har du? Og har du en bra oppskrift?
solei Skrevet 15. desember 2008 #6 Skrevet 15. desember 2008 Endelig noen andre som har oppdaget belgiske vafler...bare elsker de. Har etterlyst jern her flere ganger men ikke fått svar. Ser nå at jernia har fått ett og ble ellevill. De har nettop laget de...har etterlyst fra jernia for 6mnd siden. Men jeg har laget deigen i vanlig vaffeljern og smaken blir så rar. Jeg vil ha den ekte oppskriften av dere som har hemmeligheten!! Så er det bare å spise med måte da,antar jeg..hehe.
snuppedupp Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Ingen som har en oppskrift som de kan legge ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå