Gå til innhold

Muligens ADHD ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei datter på 5år... Som de holder på å utrede for ADHD, hun har nettopp blitt henvist til BUP nå så vi venter spent på hva og når det vil skje noe.. Er det slik at hun må igjennom det samme opplegget som hun har vært igjennom med PPTjensten? Hvor lang tid vil det ta før hun evnt kan få en diagnose da? Jeg stresser litt da hun skal begynne på skole til høsten, og vil ha noe avklart.

Jeg begynte først å ta kontakt med PPTjensten allerede når hun var 1 1/2 år, men da fikk jeg beskjed om at hun var et normalt barn med mye energi.. (sikkert deres måte å si hun var for liten på...) Det har vært frustrerende fra fødsel.. Det har vært tøft når jeg i en liten periode fra begynnelsen av var alene.. Hun var for mye for meg... Nå er hun heldigvis 5år, og man kan prate til henne, og hun har blitt bedre, men fremdeles er jeg utslitt når dagen er omme.. Det er ikke en dag, hvor alt bare går som planlagt .... Jeg føler meg til tider som en utslitt og dårlig mor... Noen andre som føler det sånn?

Hvordan var deres barn, med ADHD? Før og etter medisinering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selv har jeg en gutt som sliter ut både meg å andre..

han var bare 7 mnd første gangen jeg tok kontakt med HS, han sov ALDRI!!! (begynte ikke å sove ordentlig før han var 7 år)

nå er han 11!!!

er enda ikke blitt satt noen diagnose, er til utredning for asbergers og muligens adhd.

både jeg å bf har en mild form for adhd, så at jeg må omtrent presse de får å ta en skikkelig utredning på han skulle være unødig.

ting tar tid, du må mase MYE!!!

først da gutten min begynte på skolen å lærerne ikke maktet å hanske han tok hs og bup meg seriøst. det er en evig kamp føler jeg::(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...