Gå til innhold

Vi klarte det selv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM tirsdag i forrige uke, men har ikke testet før i dag. Orket ikke tanken på en negativ test til. Ble helt slått ut da fryseforsøket ikke gikk sist mnd. Men siden jeg var nesten en uke på overtid og hadde symptomer i fleng måtte jeg bare teste i dag, og den ble positiv med en gang!! Jubel og glede!! Men er litt måteholden med forventningene. Har hatt litt lysebrun utflod og har mistet en gang før i år. Men er utrolig glad for å ha fått en positiv test!!!! Tidenes beste julegave!! Håper denne klorer seg fast.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :) kos deg med den store førjulsgaven dere har fått :)

Skrevet

Ååå, så gøy. Hyggelig at dere klarte det selv. Vi får håpe at det holder i 9 mnd denne gangen. Ha en GOD JUL, kos dere:-)

Skrevet

Jeg synes det er så utrolig mange her inne nå som greier det på naturmåten, begynner nesten å tro at det kan gå an for oss også... - Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer så mye, Trilletralle :-) Dette var jo bare helt fantastiske nyheter!!! Den beste julegaven ever :-) Lykke til!

Skrevet

Så utrolig moro.

Håper det går riktig vei denne gangen :)

Masse lykke til

Skrevet

Gratulerer så mye!! :) Så kjekt at dere klarte det selv da! :))

Skrevet

Gratulerer så mye! Jeg er kjempeglad på dine vegne - og vet akkurat hvordan du har det! Jeg har ikke vært gjennom assistert befruktning, men vi har vært i kontakt med en klinikk og fått utført alle forberedende prøver. Planen var at vi skulle reise til klinikken over nyåret, men i dag oppdaget jeg at jeg er gravid - jeg holdt på å si "helt av meg selv", men samboeren skal få den rettmessige halve æren...! ;-)

Jeg er så glad, så glad - men som deg: Måteholden med å slippe jubelen helt løs. Mistet i ma i vår, og hormonverdiene i høst har vært ustabile. Kankje du, eller noen andre lesere her inne, vet noe om dette med hormonsøtte?

Kos deg med spiren! Stor gratulasjonsklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...