Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Har måttet gi mme i en uke pga antibiotika jeg har går på... Har prøvd pumpe for å holde produksjon oppe og ammet om morgen før medisin. Men merker at produksjonen har gått kraftig! ned. Skal til å prøve fullamme igjen fra imorgen men må nok jobbe fælt med å få opp produksjonen igjen.. Og det blir mme en stund til i tillegg til pupp. Lillegutt sliter litt med mme'en og jeg bruker malt. Men usikker på om det er riktig mengde...han får ca 8 flasker til dagen med 140ml ferdigblandet mme. Hvor mye malt trenger jeg i melka? Pleier ha litt oppi hver eller annen hver flaske.
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 HØres ut som du har passe mengde med malt i melka, må prøve deg frem å se om han blir bedre, så må du øke eller minske deretter.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2008 ok:) Men jeg er litt redd for å gi for mye malt. Hvor mye er for mye?
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Når bæsjen er som diare.. da har du gitt for mye. Men det er ikke skaldelig på noe måte. Jeg begynte med ca. halv t-skje i noen av flaskene i døgnet, men økte til tuppen av en t-skje i hver flaske siden han ikke hadde avføring hver dag. Jeg synes det heller var bedre å litt i alle enn mye i noen, smaken blir jo ganske sterk av mye.
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 Jeg gav en teskje i en flaske i døgnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå