Gå til innhold

Teste denne uken? (51)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det flere som skal teste denne uken? Jeg skal ta BP på riksen på onsdag, men tenkte jeg skulle smugteste fra i morgen:) Håper denne uken blir uforglemmelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det håper jammen jeg også!!!

Skal teste hjemme på torsdag men mulig jeg tester et par dager tidligere. Er egentlig litt redd for å teste denne gangen jeg. Ønsket om positiv test er så stort og redselen for enda en nedtur er skremmende. Hvordan er magefølesen din? Får holde oss oppdatert da :-)

Skrevet

Ja, da må vi holde oss oppdatert. Har vært så mye positive historier her i det siste, så nå må vi også ende opp med en skikkelig julegave.

Har hele tiden tenkt at de som tester tidlig er litt dumme, for man får jo beskjed om at man ikke skal gjøre det pga. at resultatet ikke er sikkert før den dagen man skal ta blodprøve. Men man leser jo så mye her inne om at eggløsningssprøyten er ute av kroppen 10-13 dager osv. så man blir jo litt fristet selv:)

Jeg har hatt en følelse av at nå sitter den. Synes liksom at jeg er småkvalm, økt spyttproduksjon, mensmurringer osv. men jeg var jo helt sikker forrige gang og jeg.( Bare innbillt svangerskap )

Tok en test i dag.......en strek var alt som kom gitt. Blir skikkelig skuffet om den ikke sitter denne gangen heller :( Var en slik billigtest, noen med erfaringer med de?

Huff, ventetiden er så lang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...