Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 4,5mnd. plutselig vil han ikke ligge eller sove i vognen...hmmm han hyler med engang jeg legger han ned. synes det er så trassig.er på barseltreff ol og han hyyyler, får han ikke til å sovne i vognen lenger,uansett hvor mye jeg rugger på han.å gå tur hjalp alltid for å få han til å sovne,men ikke nå lenger nei.jeg gikk ned til sentrum en dag, å han hylte hele veien nedover.(ca 20 min gange)Tidligere ble han stille med engang vognen rørte på seg..skjønner ikke jeg? ikveld tenkte jeg å prøve å bytte ut bagen å sette på sittedelen istedet,for å se om det kanskje vil hjelpe da.skal prøve å gå tur igjen imorgen.andre forslag?eller noen som har opplevd dette også?
tryde Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 ja men holdt på sånn en periode lar hun sitte oppe når hun ikke vil ligge det har blitt noe bedre.
Margrethe:-) Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 Hei. Hadde samme problemet, vi byttet til sitte del. Snuppa stor koser seg der hun sitter og titter rundt før hun sovner :-) (4,5 mnd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå