Thea841 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hei. trenger litt barnevogn hjelp. Hadde egentlig bestemt meg for at jeg ønsket med en emmaljunga city cross, med city bag (da vognen skal brukes helt fra babyen er nyfødt). Men i det siste har jeg bynt å sett litt på OTH urban jungle, da denne har tre hjul, og da er lettere å manøvrere. Er det noen som har erfaringer med disse vognene de ønsker å dele? Hvilken vogn tror dere blir best for en nyfødt baby?
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hei! Jeg har hatt begge (har nå oth og edge duo). For babyen er nok cc den beste, bagen er ganske lun og kunne brukes lengre enn jeg hadde trodd. den er også veldig lett å manøvrere til å være 4hjuling(min 4åring styrte den så lett som bare d!) Oth har veldig dårlig demping som bagvogn og er veldug lite lun, men er helt klart den beste sportsvogna når du og barnet er klar for å ikke se hverandre;o) D er ikke jeg klar for ennå, så her bruker vi den store Edgen (jeg fant ut at jeg ville bruke bag så lenge som mulig så kjøpte en brukt for å ha til hun skal gå over til OTH! Hvis du kjøper brukt kan du fint kjøpe en emmaljunga å bruke til ca 1-1,5år og selge å kjøpe en oth?? ;o) Er vanskelig å finne dn perfekte for hele perioden... Håper d var litt hjelp her, men er jo bare min erfaring da;o)!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Dempingen på OTH'en er da nøyaktig den samme om du bruker bag eller sportsdel... Emmaljunga city-bag'en har målene : 75x33x19 OTH har målene: 75x41x18 Så OTH-bag'en er mye romsligere...
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 OTH bagen er ikke liten, men den er veldig lav og veldig lite lun. Kalesjen er liten og ikke dyp så barnet ligger veldig utsatt syns jeg. Likte ikke å ha babyen min oppi der. Men som hun over nevner, sportsdelen er helt super! Jeg ville startet med citycross og solgt den når barnet var 1 år og så kjøpt en OTH sportsvogn. Evnt kjøpe brukt så blir det ikke så ille dyrt. OTH er den vogna med ABSOLUTT best kjørekomfort. Virkelig super altså!!! Vær obs på at den blir litt lang sammenlagt så sjekk at det er plass i bilen (der bomma jeg...) Etter min mening er citycross og teutonia mistral de beste 4-hjulingene og oth den beste tre-hjulingen så du er hvertfall inne på riktig spor! ,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå