Gå til innhold

hvor mye sover de???? snart 9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann... hvordan er deres rutiner når det gjelder søvn???

Min jente på snart 9 mnd(lillejulaften) sover så lite på dagtid synst jeg..

Ho sover 12 timer om natta da men kan ofte bare sover 2 x30 min på dagtid.. synst det er lite... Og kl 16.30 - 17 er ho stuptrøøtt og må underholdes frem til kl 18 når ho legges, synst å legge ho tildliger blir for tidlig.. så sover ho til ca 6 da.. og har en liten lur i 8.30 tiden og en etter lunsj og det er det... hvordan er det med deres barn da?????

i dag feks sov ho til 7. hadde da en liten lur på 25 min kl 9.30 så sovnet ho igjen kl 13 og sov til 13.15 da var ho ikke utsovet men ville ikke sove mer, hadde ho i sengen til kl 14.30.. da gav eg opp... sovnet i bilen 17. og sov i 5 min (våknet når vi kom frem) og så kjørte vi hjem kl 19 men ho sovnet ikke før kl 19.45 da var vi kommet hjem... synst dette er lite for en på snart 9 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er mini 9 mnd. i romjulen. Men hun legger seg kl.19.00 og sover til ca. kl.08.30, så sover hun fra kl.11-12.30 og 14.30-16.00. En god del søvn i løpet av dagen på henne...

Skrevet

å det vil jeg og ha.. synst det er slitsomt.. ikke å ha ho våken igrunnen for ho er stor sett blid da men den siste timen før ho legger seg skal ho kun sitte på fanget..

Skrevet

mi er 9 mnd snart, hun sover heller ikke mer enn 2* 30min. sånn rundt kl 11, og 14 eller 15..(forskyves ettersom når vi står opp)men hun er fornøyd og opplagt virker det som..vi legger henne halv sju da, hvis vi drøyer det bare litt så blir hun vanskelig å legge.

Skrevet

gutten min har akurat blitt ni mnd.. sover fra 1930-0600, lur fra 9-11 og fra 14-15.

Han har akurat begynt å stå opp kl seks(åtte før), så er litt uvant med de nye "rutinene" hans på dagen, tror nok jeg skal se litt på det i morgen, legge han litt tidligere på morgenen..vi får se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...