Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 vi skal dit neste uke.. utrolig gla for det da. vårt barn har masse plager , så leste eg på nettet at det kunne hjelpe mot søvnløshet og astma plager. så då skal eg prøve det ut någen ganger så får me se. er det andre som har prøvd det og hva er deres erfaringer????
Snupi27 Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 jeg har ikke tatt med emilie dit, men mamma tok meg med dit da jeg var barn =) hadde mye uvi og det funket =)
Phoebe Skrevet 17. desember 2008 #3 Skrevet 17. desember 2008 Jeg var hos fotsone terapaut med sønnen min på 1,5 år. Han hadde hatt langvarig hoste, slimete oppkast, søvnløse netter osv osv. Dette hadde pågått i over 3 mnd. Vi hadde vært hos fastlege, legevakt, privatlege og fått hostesaft, penecillin, astmamedisin, kortison you name it. Følte ingenting hjalp, hosten vedvarte. 2 døgn etter vi var hos fotsonen sov han natten gjennom uten hoste. Etter ca 10 dager fikk han tilbakefall, vi var på ny time hos fotsonen. Nå har han vært hostfri i 1,5 mnd... Om dette har vært helt tilfeldig, at han hadde sluttet å hoste uansett siden det har gått så lang tid vet jeg ikke. Men jeg tror selv at det var fotsonen som gjorde utslaget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå