storebror og junibaby=) Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 legen ville ikke skrive ut noe til meg så blir vel ennå ei natt med lite søvn.Gode råd mot hoste????tar solvipect,men ikke så god effekt....
aomeg Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Har lidd meg gjennom tre grusomme netter selv men det som lindrer er jo å ligge høyt med hodet og spise masse fishermans , det bedøver litt i hvertfall..god natt og god bedring!
Peoni Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Ligge med hodet høyt, ha et vindu litt åpent for å få frisk luft, ha et vannglass på nattbordet som du tar små slurker av, særlig hvis det kribler i halsen, ha noen pastiller som du kan suge på.... Håper du får en bedre natt enn fryktet!
murmelmamma Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 prøv å ta to paracett.......svigermor anbefaler dette ved hoste....sier at "systemet" slapper av...og da hoster man mindre..... og ha det kaldt på soverommet...
Sweet caramel Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Honning kan jeg anbefale:-) Ta en goood skje med honning i te eller melk, er lindrende og helede for sår hals og hoste:-)
RachaelRay Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 sug i deg en teskje med honning. I morgen kan du kjøpe deg et glass homepat medisin som heter rumex crispus d6. Knall mot hoste! Du skal ta tre kuler først6, og gir det seg ikke tar du tre til. Husk å ikke spise en time før og etter.
storebror og junibaby=) Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2008 har ikke honning.... Liker ikke ta paracet når jeg ikke må heller når jeg er gravid....Men om jeg tar 1 paracet og solvipect så skader ikke det noe?
RachaelRay Skrevet 14. desember 2008 #9 Skrevet 14. desember 2008 det er ikke skadelig å ta paracet nei. helt garantert. glemte å nevne at homeopatmedisin der kan brukes til barn også. har brukt det til sønnen min i 2 år nå, og han er 5 år. slutter å hoste med en gang han får slike.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 14. desember 2008 #10 Skrevet 14. desember 2008 Kjøp Ricola..Det hjelper faktisk godt. Riiiiicolaaaaa
Fleebie Skrevet 14. desember 2008 #11 Skrevet 14. desember 2008 Dette er sikkert et dumt spørsmål, men hvor kan en kjøpe rumex crispus eller andre homeopatmedisin? Har ikke merket at det selges på apoteket, men jeg har heller ikke kikket etter det.
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 14. desember 2008 #12 Skrevet 14. desember 2008 -Sølvipect hjelper ikke mot irriterende hoste, men den er slimløsende. -homeopatmedisin får du kjøpt på apoteket ja, men ingen av de apotekene jeg har vært på har det stående fremme. du må spørre etter det. heller ikke alle har det. og hos noen må du kanskje bestille,men får det gjerne etter et par dager. jeg vil tro det funker også, jeg har brukt det på datteren min,ikke i forbindelse med hoste,men f.eks utslett og rennende nese/forkjølelse.knallbra:)
tintafant-m/2 jenter Skrevet 14. desember 2008 #13 Skrevet 14. desember 2008 mentholatum salve på rygg/bryst og under beina hjelper på barna... Verdt et forsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå