solan 2 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Hei, alle dere som har synspunkter om alt:) og ingen ting. Hva synes dere om det tøffe navnet TORBEN.. Og hva med jentenavn eller guttenavn som passer sammen? Skal bli spennende og høre.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Torben? Ikke veldig pent.. (for å si det på en fin måte)
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 kjenner en Torben jeg, han er kul
erteposen + 4 Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Torben er for meg et kallenavn, men det fungerer helt fint. Spør du etter jentenavn som passer sammen med Torben? Måtte et søskenpar i dag som het Gard og Rinni. Søte og tøffe på en gang:)
prebs Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Torben er - som du selv sier - et tøft og flott navn. Det er veldig dansk for meg, så jeg ville hatt noe danskaktig til søsken. Hva er det dansker heter a? Noe sånt som: Lykke Jette Iben Clara Laura Freja Synne Ingeborg Ingrid Margrethe Benedicte Mogens (!) Holger (!) Mads Preben (for likt?) Benjamin Lorentz Anders Henrik Joachim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå