Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har brukt eller kjenner til Ovariun D6? Fikk anbefalt disse pillene (homøpatisk) fra en sykepleier ved Maigaard Fertilitetsklinikk i Danmark. Hun sa at de kunne hjelpe på med å få flere egg til IVF. Jeg har selv høye FSH verdier, og har problemer med å få modnet flere egg til IVF. Noen som vet når man skal ta disse? Før et IVF forsøk eller både før og under et forsøk? Jeg skal også ta Wheatgrass nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å google litt på dette emnet.Jeg har ingen erfaring, men det hørtes interessant ut.Men j leste at det kunne bli tull i syklusen for noen...men jeg vet som sagt ikke mye.Skal lese litt mer...

Takk for tipset :-)

Skrevet

Fant bl a dette på en dansk side:

KANONKUREN

(mod barnløshed)

KVINDER:

Kelpasan 2-3 tabl. - styrker hele hormonbalancen

Melbrosia, som kur - styrker hormonbalancen

Ovarium D6 1-2 tabl. - styrker æggestokkenes funktion

E-vitamin 400 mg - styrker kredsløb og hormonbalance

Multivitamin/mineral 1 tabl.

Nogle kvinder aborterer desværre, fordi slimhinderne er for svage. Hvis risikoen skulle være til stede, kan det være en fordel at bruge 14 dage på en slimhinde-styrkende kur, før man starter kanonkuren.

SLIMHINDEKUR

Twinlab Total-A vitamin 10 stk.

Mega B-Complex 1 stk.

Symbioflor 2-3 stk.

Kanonkuren giver som regel resultat på 3 måneder. Hvis graviditet ikke er indtruffet efter 6 måneder, er der ingen grund til at fortsætte med kuren, for så er der noget andet, der skal rettes op på.

Kuren har ingen indflydelse på lukkede æggeledere !

Skrevet

Jeg leste en kommentar av en lege at det inneholder hormoner...R d så bra da tro..?

??

Skrevet

VIl det si at man skal ta alt dette?

Kelpasan 2-3 tabl. - styrker hele hormonbalancen

Melbrosia, som kur - styrker hormonbalancen

Ovarium D6 1-2 tabl. - styrker æggestokkenes funktion

E-vitamin 400 mg - styrker kredsløb og hormonbalance

Multivitamin/mineral 1 tabl.

Høres veldig spennende ut og jeg er villig til å prøve det meste nå etter negative forsøk gang på gang :-/

Skrevet

jeg har nå også lest litt på internett om ovarium D6, og er litt skeptisk. Men på Maigaard mente også legen at det ikke kunne skade å prøve de. Jeg har ikke begynt å ta de enda, vil vente til jeg får menstruasjonen.

Skrevet

Hei gullet og eg.

Hvor har du kjøpt Ovarium D6?

Skrevet

men kan man virkelig ta alle disse tablettene, samtidig som man holder på med IVF? er det noen som har spurt legene om det? tenker at det ikke er bra og blande dette med sprayen og sprøytene, siden det skal styre hormonnivået.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...