Gå til innhold

Angånede smokker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tuppa mi vil ikke ta smokk, men har et enormt suttebehov. har prøvd alle jeg kan finne, bortsett fra de med rund tut, men finner ikke noen slike noen plasser... noen som vet hvor jeg kan få tak i slike??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.akgrieg.no/

produkt -> narresmokk

slike?

Kan være at ho rett og slett ikke vil ha. Gutten min tok ikke smokk før han var øh....3-4mnd (husker ikke helt i farten) og da var det nuk smokken som ble godtatt

Skrevet

Har du prøvd de minste til mam? De for 0-2 mnd eller noe sånt? Det er noen apotek som har dem. Vi gikk rett på de fra 2-4 mnd (eller noe sånt), men da tok hun den ikke før hun var rundt 6 uker.

Skrevet

Ja, det er slike jeg mener:) Men fikk ikke til å bestille den... var ikke inne der det sto butikk, bare tåteflasker :(

Skrevet

Ja, har prøvd alle de med "flat" tupp, men ho bare dytter di ut med tunge... fikk tips å prøve de med rund tupp, for de skal visst "sitte bedre" og føles mer naturlig..

Skrevet

De som heter Trøst skal visst være ganske fine. Brukes også til nyfødte. Men jeg vet ikke hvor du får tak i dem, muligens på nett.

Skrevet

Har du prøvd daddy's choise , vetikke helt åssen det staves.. men den er rund og formet som en brystvorte

Skrevet

Hei.

Den trøst smokken har jeg kjøpt på apoteket. tror det var Vitus apotek jeg. Eller så har de samme typen men annet merke ( bambino) på baby shop butikken her i byen vet jeg.

Hadde samme problemet som deg med lille mann, het til han fikk en bambino sutt med rund smokk.. Nå roer han seg mye bedre og sutter som en helt på smokken sin. :)

Skrevet

har du prøvd PHilips Avent sine silikonsmokker for 0-6 mnd som de har på rema og rimi? Kjenner to smokkenektere som godtok disse :)

Skrevet

Vil bare si at min gutt hadde problemer med å skjønne hvordan han skulle suge og "beholde" smokken i munnen. Så i starten satt jeg med ham på fanget og holdt smokken i munnen mens han suttet. Det tok noen dager før han forstod poenget. Men det kan jo hende min gutt var litt treg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...