Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Hei hei Lacey, så koselig å se deg her inne=) Jess, jeg er inne her nesten hver dag jeg, hehe... Hvordan går d m dere? Her går d bare bra, Frøya vokser og gror! Merker nå at hun blir mer og mer "tilstede", prater "nana og oooh" og smiler masse! Så kos! Men hun har begynt å tulle så mye ved puppen, og blir så fort sulten igjen etter hvert måltid, så har begynt å pumpe meg endel, og gir henne et par tre flasker iløpet av dagen i tillegg...Orker ikke bruke så mye tid på amminga når hun ikke blir skikkelig mett av d heller..Så kan vel si at jeg delammer! Men stortrives som mamma da, d er d ikke no tvil om=)
Lacey*har fått erta Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Lurte litt på det ja, om du hang her Her har vi endelig fått lov til å komme hjem fra sykehuset etter nesten 3 mnd, så her er det stor jubel! Vi har jo selvsagt med et stort kobbel av medisiner, oksygen, hjertemonitor, tilskudd, sondemating og pleiere. Men uansett så ser det ut som om vi får julen i heimen! Venter bare på operasjon nå og det blir ikke noe hyggelig. har du hatt noe kontakt med disse andre frøknene?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. desember 2008 #4 Skrevet 20. desember 2008 Så deilig at dere får julen hjemme! Godt å høre:) men hvordan ser hverdagen din ut, er vel litt slitsomt m alt d medisinske, el har dere kommet inn i gode rutiner..? Vet dere no om når d blir operasjon? Skal vel bli godt å bli ferdig m den vil jeg tro.. Har truffet babyborn og jenta hennes en gang, men supermom har jeg ikke sett noe mer til..
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. desember 2008 #5 Skrevet 23. desember 2008 dytter denne, så kanskje du ser den lacey, og ønsker dere alle tre en glædelig juul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå