Gå til innhold

Blir gal av barnevognvalget...

Anbefalte innlegg

Var egentlig rimelig bestemt på Teutonia prestige (siden det har vendbart håndtak og kan feste bilsete rett på understellet, i tillegg til at den er fin), men de er jo utsolgt for 2008-modellen omtrent over alt (hvertfall den fargen jeg vil ha), og plutselig står jeg og lurer på om det hadde vært bedre med en spirit s3 eller mistral med vendbare hjul... Eller om jeg burde tenke på en helt annen vogn, siden jeg har sett flere steder at de er fort korte i ryggen i sittedelen... tips anyone???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139287802-blir-gal-av-barnevognvalget/
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-hjuling, ja. Men har fått inntrykk av at 3-hjulinger kan være litt ustabile? Uansett så har jeg hørt at OTH er bra og at de ikke falmer så lett, det er jo veldig positivt!

Formen er svært varierende egentlig. Går veldig bra så lenge jeg har fri :-D

Spurte du om når de får inn 09-modellene da? Burde jo skje like over nyttår egentlig, med et skikkelig salg i tillegg:D

Håper du blir helt bra snart, kanskje det hadde hjulpet med litt mere fri??

han en finfin dag;)

Annonse

Ja, DET er sant!! hmm....utsolgt over grensa også?

Kjedelige greier det der!

Jeg hadde lyst på Spirit'en da, syns den var veldig stas husker jeg...men syns det ble dyrt til slutt (var ikke salg da vi kikka) og endte opp med å kjøpe "brukt" i steden for (kun trilla ut av butikken). Regner med du har sjekka etter sånt på finntorget også, tilfelle det er noen som har kjøpt vognas og angret seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...