Gå til innhold

Tusen takk du som tipset meg om crest whitening strips! Sitter med et blendende hvitt smil nå:))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En venninne kjøpte de til meg i new york, der kostet de 250kr. Du skal bruke de i en uke, og så er det nok til to runder i en pakke.

Man kan sikkert bestille på nett også, kanskje på ebay eller amazon.com?

Annonse

Kan også anbefale de :) Kjøpte mine på ebay.com

Mener jeg betalte 160kr, men kjøpte da dollaren var kjempe lav.

Er kjempe fornøyd. Ble kjempe bra resultat og ikke minst langvarig.

Tok en 14 dager "kur" i august og har hvitt smil enda :)

Ikke opplevd noe svie her heller.

Åh...dette burde jeg ha kjøpt tror jeg.. Har du bilde av hvor hvite tennene dine ble? Vil ikke ende opp som Ross i Friends...hehe..

Annonse

Hehe, vil ikke legge ut bilde her, men de er ikke sååååå hvite som Ross. Ser helt naturlig ut. Og du kan jo slutte hvis du synes det blir for lyst.

Mitt ble ikke slik som Ross i Friends iallefall;) hihi

Resultatet ble veldig pent og naturlig hvitt.

Vet ikke om tenner reagerer ulikt fra person til person da, det tørr jeg ikke si noe på. For man ser jo innimellom skrekk eksempler av bleka tenner... :S

jeg har også brukt de, og så ikke så stor forskjell. jeg har ikke akkurat så gule tenner fra før heller så kanskje derfor. så litt forskjell da, men blendahvitt ble det ikke. hehe.

du kan kjøpe de på e-bay feks.

husk at grunnen til at de ikke selges i norge er for at det antas at det er skaldelig å bleke tennene selv..

typiske bi-virkninger kan være ising i tennene og "etsing" av tannkjøtt om du får det på tannkjøttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...