miaminmia Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 jeg hadde øyebetennelse for en uke siden og nå har småen på 2 år fått det også. er helt sikker på at det er betennelse. Kan jeg bruke fucithalmic dråpene jeg har?
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Sikker på at det er betennelse pga stafylykokker da? Aldri noe god ide å gi andre dine legemidler....
milla84 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Er det sånne litt tykke dråper? Det fikk i hvertfall min sønn på 2 når han hadde det. Så da bør det vel være greit? Man skal vel i bunn og grunn ikke bruke andre sine medisiner. Men han får vel antageligvis de samme dråpene av legen han også.
Medium fikk guttebass Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Barna mine har brukt Fucithalmic møt øyekatarr før, men vet ikke om barn kanskje får en annen styrke enn voksne? Det kan du sikkert google.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Jeg ville nok reist til legen før jeg ga han noe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå