LilleBjella Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Overlat babyen til noen andre:) Hihi. Har reist hjem til jul, og i natt og natt til i går, så har mamma vært så snill å passet på lille Herman. Og jeg har fått sovet fra jeg gikk å la meg, til jeg våknet på morgenen...uten å måtte gå på do, amme, trøste osv. Det er lenge siden sist:) Og etter fem uker med maks tre timer søvn hver natt, trengte jeg det merker jeg. Føler meg som et annet menneske. Og den lille skatten min har visst sovet kjempegodt i kurven sin, og spist to ganger før jeg stod opp bare. Våknet med giga melkespreng, og pumpet 4 desiliter i morges!!!! Men det var verdt det. Så nå erjeg godt uthvilt til å ta nattevåkingen uken som kommer, kjenner nesten jeg gleder meg:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 hehe, d hørtes ikke så verst ut nei! Snuppa vår på 9 uker har begynt å sove bedre og bedre på natta nå, opptil seks timer i strekk, og d er jo digg! Men likevel savner man jo den gode, lange natten m 8-9 timer sammenhengende søvn, uten amming og bleieskift.. så gleder meg veldig til jula nå, da drar vi på hytta m mor og far, og muttern gleder seg som en liten unge til å ta nattevåk m Frøya!! Praktisk m engasjerte besteforeldre ja=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå