Gå til innhold

Jeg og mannen har nå bestemmt oss for og.....:):)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sofie Agathe

Sofie Helen

Sofie Kanutte

Sofie Eileen

Sofie Emilie

Sofie Amalie

Sofie Constanse

Sofie Mirabelle

Sofie Kristine

Aurora Helena

Aurora Chantelle

Aurora Cassandra

Aurora Malèn

Aurora Kristin

Aurora Elin(e)

Aurora Amelie

Aurora Iselin

Hvsi jeg ikke husker feil, var det denne trillingmamma som hadde fantasibarn ved disse navnene? (Hun har inrømmet det selv) Stine Henrikke og Petra Elisabeth, var det ikke det? Vel, dårlige forslag Sofie Petra, og Aurora Stine. Tragisk. Liker ikke Henrikke, men Elisabeth er nydelig. Synes kansje ikke det passer så godt med verken Sofie eller Aurora.

Kåre Moradi, og Pacific, hva er det egnetlig som går av dere? Kan dere ikke slutte og beskylde meg for og være trillingmamma?! Jeg er det nemelig IKKE. Jeg heter Maria Christina, er 29 år og født i 1979. Etter det jeg har forstått , var trillingmamma mye yngre....

Over til saken:D Sofie Agathe, Sofie Helen, og Sofie Emilie var flotte.

Likte egntlig ingen av forslagene bak Aurora:( Nyydelige navn, men bak Aurora synes jeg ikke det klinger helt:(

Blir gald for flere forslag!

HI

Annonse

Huff, er syk så er ikke helt på topp i dag...

*Hvis* og *Glad*;-) Aurora Iselin var faktisk utrolig fint! Så jeg liker den! Sofie Constanse også... de må jeg smake mer på!:D

Komm gjerne med flere forslag, eller komenter Aurora Iselin & Sofie Constane:)

HI

MARIALykkeligMedGuttIMagen nå har vi endelig funnet ut hva du driver med her inne. Ser at mange har stusset ved ting du har skrevet flere ganger. Du la inn et innlegg på anonymforum og skrev at du hadde lagt inn mange nye bilder av barna dine, og alle kunne se på profilen din. Jeg tittet og til min store forferdelse så jeg plutselig bilde av datteren til en venninne der. Stod hun var tremeningen til barna dine og at hun het noe annet enn hun gjør.

Jeg tror denne mammaen til sofie og aurora har funnet bilder av barn fra forskjellige hjemmesider, de bildene som ligger der er ikke hennes barn. Dette er sykt. Tragisk at det fins sånne mennesker. Stakkars, stakkar barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...