*under-vidunder* Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 ....født 091277...har en sønn fra før... skal ha ikm den 20, og føler meg veeeeeeldig rar..
MyB@by <3 Skrevet 15. desember 2008 #2 Skrevet 15. desember 2008 ja, jeg føler du er gravid med ei lita jente! som kommer ie begynnelsen av septemeber. rundt 3.septemer tror jeg hun kommer:) en ndelig liten jente med lyst hår og krøller:)
MyB@by <3 Skrevet 15. desember 2008 #3 Skrevet 15. desember 2008 har du evner selv forresten? føler liksom du er så åpen..... klarer du å få opp noe rundt meg og graviditet? (viss du har evner da... hehe;))
*under-vidunder* Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2008 oiiiii så utrolig morsomt å høre... det rare er at jeg har spiral, kobber, men jeg føler meg så rar nemlig. du har helt riktig at jeg har evner ja... ;o) hang en del på disse sidene før, men nå er lille mannen 4 år,så har hatt en lang pause nemlig.. jeg føler en graviditet på deg ja... he he enten er den allerede inntruffet , eller den inntreffer hvertfallmens det er kaldt i været jeg har ikm 20 nov, hva m deg ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå