Gå til innhold

Per???Ønsker mange tilbakemeldinger!!!

Anbefalte innlegg

Prøver å finne et navn som passer til Ida...Hva syns dere om Per?? Likte overhodet ikke navnet tidligere, men har blitt mer og mer vant til det, og begynner faktisk nå å lure på om jg liker det..Ganske godt egentlig..Mannen min som har foreslått det, og det blir i såfall oppkalling. Er ikke aktuelt med mellomnavn..

Men så er jeg litt dum på den måten st jeg tenker en del på hva andre mener..Er jo ingen som kaller barna for Per lenger..Forbinder vi det bare med gamle menn??Hva syns dere..Ønsker å få en ørliten oversikt over hva den generelle oppfatning er av navnet..

Fortsetter under...

Annonse

Ja, hvorfor ikke? Enkelt og greit navn, og klinger veldig bra sammen med søsterens navn. Ekstra koselig at det er oppkalling. Dessuten blir han neppe kalt for Per og forbokstaven i etternavnet hele skoletiden, han vil nok i stor grad få ha navnet sitt for seg selv. Mannen min hadde blitt i ekstase dersom vi fikk en sønn og han fikk kalle han Per, han er veldig glad i sånne navn!

Enig i at Per alene er finere enn all verdens kombinasjoner.

Annonse

Per funker veldig bra sammen med Ida, og er et navn som fortjener en renessanse! Tenk så flott med et sånt navn sammen med alle poppisnavnene i barnehagen etterhvert, da... :) Synes så absolutt dere bør gå for det!

Jeg synes Per er fint, og passer godt til Ida.

Angående det å forbinde navn til gamle menn; Vår sønn heter Trygve! Jeg gikk dermed den samme runden som deg i hodet mitt; "de fleste" har jo en gammelonkel som heter Trygve... ;) Men han kler virkelig navnet sitt utrolig godt, og vi har kun fått positiv respons. Jeg tror folk nokså lett omstiller sine assosiasjoner til navn når de blir kjent med unger som heter det! Jeg har iallfall blitt utrolig glad i det navnet, og det føles godt å ha en unge som heter noe staut og godt, som nesten ingen andre heter! :)

Lykke til med navnevalget! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...