MegOgMine3 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Jeg måtte slutte og amme gullet mitt for at han beit meg til blods hele tiden. Etter jeg slutta og amme begynte jeg på reductil og kan ikke amme i det hele tatt. synes så synd på lillegull for han leter enda etter puppen, men han kan ikke få. går rundt og tenker på om jeg skal slutte på redictilen og begynne og amme igjenn... Går det ann og amme selv om jeg slutter? hva tenker dere kloke damer om det? Takknemmelig for svar.
Frøken Freken Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Jeg er ikke så klok,da... men - søking er vel også et instinkt, ikke bare bevisst handling. Du må vurdere selv hva som er viktigst for deg. (Jeg vet ikke hva reductil er for noe:) Jenta mi får bare flaske, hun koser seg i armkroken og jeg er opptatt av at matstund er kosestund for oss. Jeg skulle ønske jeg kunne amme, men syns ikke synd på henne... hun har det bra, blir god og mett, får kos og stell - og JEG har det bedre og det tror jeg gjør meg til en bedre mor.
MegOgMine3 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2008 Redictil er sånn "slanke" greier du får hos legen for og redusere søt og mat lyst.
liberobleier Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Hva du skal gjøre er vel bare du som bestemmer, men hvis du vil amme så går det jo ann å bruke ammeskjold. Jeg bruker det fremdeles og gutten min er fire mnd til jul. Han tar ikke puppen uten skjold lenger og det gjør ikke noe, slipper iallefall blødende brystvorter og betennelse. Jeg bruker medela brystskjold da jeg fikk disse på sykehuset og syns de er best. har prøvd de fleste merker men faller tilbake på medela. kan kjøpes på nettet
Frøken Freken Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Skulle gjerne hatt litt redictil selv, jeg da. Har begynt å gå opp i vekt etter fødselen, og kom aldri ned dit jeg var før graviditeten før vekta økte igjen:( HVis jeg var deg ville jeg tatt en samtale med en du kjenner og stoler på, lege, helsesøster el. - helst en som er litt nøytral ift amming - slik at du kan få hjelp til å sortere tanker og følelser, og prioritere hva som er viktigst og best for deg ot gullet ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå