vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 vet att de sier 1år...hva gjør dere?
Gjest mphs Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Det er fra 1 år du kan gi melk. Du kan begyne å gi yoghurt så smått fra de er 10 mnd.
Labambie Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Min datter på 11 mnd har fortsatt ikke fått vanlig melk. Har begynt med yoghurt da, som er kjempepopulært! :-) Dessuten er det lettmelk de skal ha fra 1 år og ikke h-melk.. :-)
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2008 oki takkfor svar:) ammer enda men tenkte å trappe litt ned..hun henger i puppen titt å ofte (litt for ofte menerjeg , mye kos) men nan er vell redningen da
Puddingmama Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 I England skal de ha h-melk fra 10 måneder... altså tviler jeg på om det er direkte skadelig;)
miapia Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 De trenger ikke h-melk med mindre de er tynne. Ellers gjelder 1 år i Norge. I England ligger ungene uten klær på i triller fra de er nyfødte også... gjør ikke det her i samme klima av den grunn... den kosten engelske skoler serverer er vel heller ikke noe å skryte av, så jeg ville stolt på norske helsemyndigheter jeg :-) De skades antakelig ikke av det, men det kan være gunstigere å vente litt...
Melkedrøm Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Begynte å gi litt h-melk rundt 10 mnd. Var redd hun ikke fikk i seg så masse melk fra meg lenger, og mme nekter hun. Hun får jo så klart vann, men tenkte det kunne være greit med litt mer kalsium.. Med tanke på min mor og alle hennes søsken som fikk vanlig ku melk omtrent fra fødsel, blandet med sukker- som alle lever i beste velgående uten allergier, så tok jeg sjansen på å gi henne litt nå. Men det er jo som de andre sier ikke anbefalt før 12 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå