gun1 Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Min sønn på 8 mnd har våknet så ofte på natten. Ofte hver time - noen ganger hver halv time. Jeg har vært så sliten av å bli avbrutt i søvnen. Har ikke forstått hvorfor han våkner så mange ganger. Noen ganger vil han ha smokken, andre ganger har han den i munnen men våkner likevel.. Men for tre dager siden kom min mann hjem med Hipp fullkorngrøt med eple. Skal vi prøve denne sier han. Ok, greit det. Sønnen min har spist Nestle sin fullkorngrøt med eple, og har elsket den. Jeg har prøvd å fylle han skikkelig opp på kvelden så han skal være god og mett. I tillegg får han mm kl 24 og 06. Men etter at vi begynte med Hipp sin grøt har han sovet så mye bedre! Første natten tenkte jeg det var en tilfeldighet. Men nå, etter tre netter med god søvn er jeg overbevist om at det har en sammenheng. I natt våknet han to ganger før kl 24 - han legger seg kl 19. Fikk mm og våknet bare en gang før kl 06! Det var bare helt utrolig. Jeg er veldig glad! Noen andre som har prøvd å bytte grøt og sett at det hjelper? Tenk om det er masse rart i Nestle sin grøt som han ikke har tålt? Aldri mer Nestle produkter på oss...
vimse79 Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Skjedde med oss også, hadde brukt nestle sin grøt i 3 uker, og snuppa mi på 6 mnd hadde masse luft i magen hele natta, våknet minst hver time.. Bytta til hipp sin grøt, og hun sover mye bedre:) Samme skjedde med middagsglassene, så ikke mere nestle på oss heller...
januarbaby+maibaby Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Takk for innlegget!! Jeg har ei jente på snart 11 mnd som våkner 4-6 ganger hver natt.... jeg bruker bare Nestle sine grøter... Men faktsik for 2-3 mnd siden så hadde jeg HIPP sin fullkornsgrøt med eple og da sov hun unormalt bra... husker jeg tenkte på det da, men slo tanken fra meg... at det kunne ikke være av grøten hun sov bra... Men nå ser jeg jo flere her som mener det samme!! TAKK!! Flax det er søndagsåpent idag, for jeg skal på butikken å kjøpe HIPP grøt!
Gjest Skrevet 15. desember 2008 #4 Skrevet 15. desember 2008 Så bra at du skrev dette innlegget:-) Vi skal også prøve å bytte grøtmerke i noen dager. Men vi skal bytte fra Holle Spelt. Snuppa har blitt mer og mer urolig ettersom vi her økt på mer og mer med den grøten, kan jo vøre tilfeldig....men etter å ha lest innlegget over her, kan jo grøten ha skylda for natteuroen som bare har blitt værre.
mamsen=) Skrevet 15. desember 2008 #5 Skrevet 15. desember 2008 oi takk for tipset! beskrivelsen hørtes akk ut som situasjonen her hjemme..... da blir det hipp til kvelds i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå