*En rosa og en blå* Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 Tenkte jeg bare skulle skrive et innlegg i tilfelle det er noen som kan ha nytte av det. Snuppa vår er snart 5 mnd. To tilfeller denne uken: På torsdag var hun våken fra kl var 14.30 til hun la seg (jeg prøvde å få henne til å sove i 16-tiden, men uten hell) Dette førte jo til at hun ble supertrøtt når det nærmet seg leggetid. Hun som vanligvis legger seg i 19-tiden, sovnet ved puppen kl 18. Denne kvelden våknet hun igjen kl 18.45, kl 21 og kl 04, før vi sto opp i 7-tiden. Fredag og i går passet jeg på at hun sov til kl 16 på siste luren (måtte ut og trille for å få være sikker på at hun sov så lenge), så når hun la seg kl 19, var hun passe trøtt, slik at hun ikke sovnet ved puppen, men sovnet av seg selv i sengen sin. Natt til i går sov hun 11,5 t, og i natt sov hun 12,5 t.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Akkurat de samme erfaringene har jeg. Dersom det blir litt sent før Matilde får den siste luren sin, så prøver jeg uansett å få henne til å sove bittelitt, sånn at hun ikke blir så stuptrøtt til kvelden. Da blir alt bare mye vanskeligere. Kanskej det er det de mener når de sier at "søvn avler søvn"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå