Gå til innhold

Hvilke navn tror dere blir topp10 for 2008???

Anbefalte innlegg

Da er det bare et par uker igjen av 2008. Hvilke navn tror dere vil toppe listen for 2008?

Mitt forslag:

1. Sara

2. Thea

3. Julie

4. Emma

5. Nora

6. Anna

7. Emilie

8. Ida

9. Ingrid

10. Linnea

1. Lukas

2. Markus

3. Mathias

4. Emil

5. Kristian

6. Magnus

7. Henrik

8. Alexander

9. Elias

10. Jonas

Tipper at navnene i 10 på topp er omtrent de samme som for 2007, men at de bytter litt plass.

Fortsetter under...

Tipper også at navnene blir ganske like som for 2007, men tror kanskje at Emma kommer på topp i år igjen.

1. Emma

2. Thea

3. Ida

4. Sara

5. Hannah

6. Julie

7. Ingrid

8. Leah

9. Anna

10. Selma

1. Mathias

2. Lukas

2. Kristian

3. Emil

4. Tobias

5. Markus

6. Jonas

7. Henrik

8. Martin

9. Elias

10. Fredrik

Har ikke full liste, men utifra trendene her ihvertfall kommer Amalie til å gruse alle andre konkurrenter!

Emma kommer også høyt opp, men spørs om ikke prinsessen ble født for sent på året til at alle andre har hengt seg på samme lenge nok.

Av gutta kommer Mathias til å holde sterk posisjon, mens kanskje Leander blir årets klatrer.

Jeg tror Selma og Ella blir nykommere på listen, kanskje Johanne, Ingeborg og mathilde også, men mulig de trenger et par år til. Lilly blir årets klatrer.

Lukas må bare trone øverst- synes alle nyguttene heter det for tiden.

Mulig Alfred blir klatreren?

Annonse

Kjenner at jeg er veldig spent:-) Begge mine jenter har poppis navn, Sofie og Aurora.. da vi valgte dem for fire og to år siden, var de ikke så poppis:o

Må inrømme at halvaparten av de navnene jeg liker er vanlige poppis navn....

Jenter:

1: Emma

2: Julie

3: Silje

4: Anna

5: Vilde

6: Mathilde

7: Selma

8: Maria

9: Sara\h

10: Kristine

Videre tror jeg Ingeborg, Elisabeth, Mia, Ella, Julia, Victoria, Milla, Lilly og Helene vil komme:) Hvis det er jente neste gang, blir det noen av disse... mest sannsynlig Ella eller Julia! Ikke rart de er poppis. Nydelige navn alle i hopen!

Gutter:

1:Markus

2: Sander

3: Tobias

4: Kristian

5: Fredrik

6: Emil

7: Noah

8: Aleksander

9: Mathias

10: Jonas

Videre tror jeg Liam, Alfred, Oskar, Andreas, Lukas, Martin, Theodor og William bla. vil toppe listene. Vi venter gutt, og vuderer kun Tobias og Theodor av disse....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...