Gå til innhold

Så utrolig bekymret

Anbefalte innlegg

Idag er jeg 15 + 6, men synes jeg har kjent så utrolig lite til graviditeten di siste dagene. Synes liksom magen ikke er så hard lenger og den lille kulen jeg hadde har liksom forsvunnet. Idag klarte jeg til og med å ligge på magen uten ubehag og det er det lenge siden jeg har klart.

Ikke har jeg vondt i brystene lenger heller og kvalmen har forsvunnet.

Er så ekstremt redd for at det har gått galt. Jeg hørte hjertelyd i uke 13 så vet det var liv da.

Det eneste jeg fortsatt har hatt de siste dagene er litt hjertebank, ellers kjenner jeg lite:(

Er så utrolig redd...og blir liggende søvnløs om natta. Har jordmortime torsdag men det er jo en evighet til. Ikke vil de ta meg inn før heller fordi jeg har jo kommet så kort på vei at det ikke er noe å gjøre uansett.

Noen som er omtrent like langt som meg som også kjenner så lite?

Takk for at du tok deg tid til å lese mine bekymringer! Håper noen kan ta seg tid til å kommentere, det hadde jeg satt stor pris på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139285771-s%C3%A5-utrolig-bekymret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har nesten ikkje kjent noko i alle desse månadane, og eg er komme like langt som deg. Eg har ikkje vore kvalm ein einaste gong og kjenner meg eigentleg ikkje gravid. Har følt at eg har vore den einaste som ikkje har vore dårleg og kun vore i fin form. Men, alt er normalt!

Eg er meir og meir fornøgd etterkvart som vekene går og eg er i superform, har starta å virkeleg sette pris på det. Det bør du også gjere - nyt tida - det er deilig å ikkje måtte klage over å føle seg uvel heile tida.

jeg har ikke vært kvalm og egentlig vært i god form hele tida. er ganske nøyatig 15uker på vei og eneste jeg har kjent er tretthet. de første månedene sovnet jeg aldri senere enn kl 10. nå er det deilig å ha mer energi og overskudd til å finne på ting med samboeren min og venner. kjenner ikke noe til den lille, men vet at den ligger trygt og godt inni magen min. jeg sover på magen uten problemer.

eneste jeg sliter litt med er smerter i lår og rumpe etter en lang dag på jobb.

tror ikke du trenger å bekymre deg

Jeg er 15+6 uker påvei. Hørte hjerteslag i uke 14, mn uten om det så har jeg ikke merket noe liv. Kan fint ligge på magen uten at det er noe ubehag, å kvalmen har forlengst gått over, så igrunn er vi vel i samme båt. Skal til Jordmor på Tirsdag jeg da, bekymrer meg egentlig ikke. De fleste kjenner vel kanskje ikke så masse så tilig i svangerskapet.

Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...