Gjest Skrevet 14. desember 2008 #1 Skrevet 14. desember 2008 GRAVIIIIIIID!!!! Helt utrolig hadde virkelig ikke følelsen denne gangen... Tok både digital og vanlig cb og streken på den vanlige var myyyye sterkere på rd 13 enn da jeg har vært gravid tidligere, tenk om det er 2 der inne;-)Ca termin blir 23. August, 14 mnd etter min ivf gutt ble født! Nå er det bare å håpe at alt går fint og spiren-e klorer seg fast:-)
fostermor*stolt mamma* Skrevet 14. desember 2008 #2 Skrevet 14. desember 2008 Nei så deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Gratulere så masse!!!!!!!! det er virkelig noen som har mistet en hel sekk med babystøv her inne for tiden:) Synes bare den kan fortsette altså!!! Ha en fantastisk jul Emilia! Krysser fingrene for at den lille spiren holder seg på plass i 9 måneder
Kine71 Skrevet 14. desember 2008 #3 Skrevet 14. desember 2008 Så gøy! Gratulerer så masse Emilia:0) Termin ca samtidig vi da:0) Så spennende. klem
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #4 Skrevet 14. desember 2008 Tusen takk:-) Helt utrolig vi klarte det på første søskenforsøk. Med gutten vår hadde vi 4 innsettinger, 1 SA og 2 avbrutte forsøk før det endelig gikk. Så for meg er dette helt uvirkelig:-) Er bare såååå takknemlig. Håper av hele mitt hjerte at spiren klorer seg fast:-) Gratulerer så mye til deg og Kine71:-) Har du hatt mange forsøk? Er det første barn? Vi får følge hverandre de neste månedene:-) Kjempegøy! Sender forresten masse babystøv til alle her inne:-) Må det komme mange fine julegaver i år:-)
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 14. desember 2008 #5 Skrevet 14. desember 2008 Gratulerer så masse med spiren(e)! Helt utrolig dette må være. Leste i et annet innlegg at dette var et fryseforsøk. Dette gir jo håp, jeg skal sette inn frysegg på tirsdag den 16, hvis alt går etter planen. Er så spent! En klem til deg og masse lykke til!!
Gjest Skrevet 14. desember 2008 #6 Skrevet 14. desember 2008 Ja det er fryseforsøk, har selv blitt gravid to ganger på frys så det er absolutt mulig:-) Selv om det gikk galt den første gangen...Masse lykke til:-)
smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 14. desember 2008 #7 Skrevet 14. desember 2008 gratulerer så kjempemasse!!!! har termin nåke dager før deg eg då?=) håper me drysser litt babystøv på desse andre som venter=) eg veit ikkje korleis det pleier å vere her inne, men det virker som det er mange som har testa positivt no=)
Lykkelig mor til tre Skrevet 14. desember 2008 #8 Skrevet 14. desember 2008 Gratuerer så mye Håper alt går bra for dere pg at spiren-e klamrer seg fast i ni mndr. Masselykke til
GabriellaS Skrevet 18. desember 2008 #9 Skrevet 18. desember 2008 Gratulerer så mye:-) Det er så utrolig godt å høre om alle vellykkede forsøk. Fikk satt inn et egg 9.desember (fryseforsøk), så venter i spenning. Det kan bil verdens beste julegave:-) Lykke til videre! Håper alt går bra:-) Blir spennende å høre hvordan det går!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå